Just another WordPress.com weblog

Tänker avsluta bra!

Jag började verkligen hälsosamma november suveränt bra! Men sen kom den mentala tröttheten, snö och halka, och regn, regn. Det är så himla lätt att hitta saker att skylla på.

Men idag är det den 21/11 och jag tänker bannemej avsluta november lika bra som jag började! Så idag blev det löprunda igen, för första gången sen den 8/11. Jag tog det lite lugnare än sist, tricket är ju att inte bli helt slut.

Jag måste någon gång lära mig att skynda långsamt, att inte gå all in, satsa på allt eller inget. Det slutar då alltid med inget förr eller senare.


Kommentera

Etikettmoln

