Just another WordPress.com weblog

November i hälsans tecken!

Jag hittar inte riktigt motivationen att komma igång med träningen seriöst igen. Det känns som ett tvång, och tvång vill jag helst inte ha i mitt liv.

Hittade något på Facebook som jag tänker hänga på. Istället för mörk och trist ska november gå i hälsans tecken för mig! Jag behöver verkligen en nystart. En satsning på min egen hälsa helt enkelt.

http://www.rolfmunke.se/bloggx/2016-01-06-07-12-55/rolfs-blogg-sa-kommer-du-i-form-och-gar-ner-i-vikt-i-november-gratis-och-utan-krangel

Kommentera

Etikettmoln

