Just another WordPress.com weblog

Jag har så svårt att komma till skott med styrketräningen igen. Jag behöver det verkligen, men jag hittar inte tillbaka till rutinerna. Jag har köpt ett paket med appar där man under 30 dagar utmanar sig själv att göra vissa övningar.

Paketet innehåller sju appar, en för varje övning. Tanken är att göra en enda övning i 30 dagar, varje kväll. Det borde inte kännas varken tidsödande eller jobbigt, och förhoppningsvis väcks några muskler till liv.

utmaningar161004

App-paketet heter Complete Fitness 30 Days workout. Det kostar 30 kr och innehåller följande sju styrkeövningar: Plankan, armhävningar, upphopp, utfall, knäböj, triceps-dips och situps.

Jag börjar med plankan ikväll!

Kommentera

Etikettmoln

