Just another WordPress.com weblog

moves161004

Senaste veckan har jag verkligen inte uppnått min målsättning med 12.000 steg per dag. Men jag har faktiskt varit sjuk, torsdag-fredag låg jag hemma i sängen och lördag-söndag gjorde jag minsta möjliga. Men igår måndag kändes det okej att nå målsättningen igen.

Det är ju lite svårare nu att motivera sig när det är kallt och mörkt både på morgon och kväll. Men hunden måste ju ut. Och en lunchrunda försöker jag hinna med alla dagar jag kan. Hinner jag inte med lunchrundan, som brukar landa på cirka 3.000 steg så är det väldigt svårt att uppnå den dagliga målsättningen tyvärr.

Men nu känner jag mig frisk igen – tack vare te på ingefära, citron, timjan och honung  :)

Kommentera

Etikettmoln

