Just another WordPress.com weblog

Skärpning på matfronten


Jag har en tendens att äta bra till frukost, sämre under dagen, och sedan väldigt mycket på kvällen. Inte dålig mat, men stora mängder.

Jag klarar mig på en yttepyttelunch, men utan frukost och middag klarar jag mig inte. Och mellanmål slarvar jag med. Nu är det dags att skärpa till sig på matfronten, och planera bättre.

Så nu har jag packat ner sötmandlar och banan till mellanmål, och köttfärs med qinoua till lunch. Jag lagade en stor sats igår som räcker till lunch och middag till och med lördag.

Kommentera

Etikettmoln

