Just another WordPress.com weblog

Tre sista semesterdagarna

Mina tre sista semesterdagar har jag bland annat ägnat åt att lägga ribban: Minst 12.000 steg per dag. Det har inte varit speciellt svårt, och det lär inte bli svårt när jag börjar jobba imorgon heller.

Men det är bra att hålla lite koll på stegen, det är lätt hänt att hundrundorna blir kortare och kortare. Fredag-söndag ska jag dock säga att jag var genomförkyld, så då blev det medvetet väldigt korta hundrundor.

Tusen steg motsvarar ungefär tio minuters promenad för mig, och 120 min promenad per dag är fullt rimligt!

Kommentera

Etikettmoln

