Just another WordPress.com weblog

Ett engagerande ämne

Jag kan konstatera att menskoppar är ett betydligt mer engagerande ämne än kost, träning och viktminskning.

*Boom* så fick min blogg nästan 4.000 visningar – från kl 18 igår till kl 11 idag. En vanlig dag har min blogg 50-150 visningar, med enstaka toppar ibland.

Härligt med engagemang🙂

Kommentarer till: "Ett engagerande ämne" (2)

  1. Hej Pernilla! Jag har suttit nu hela morgonen och läst igenom din blogg. Vilken resa du gjort och gör! Otroligt inspirerande och jag gillar verkligen att du är så öppen och ärlig. Jag visste inte om denna bloggen men nu har jag sparat den bland favoriter här på datorn😉 Det ska bli spännande att följa din resa😀 kramar från Maria

Kommentera

Etikettmoln

