Just another WordPress.com weblog

Sanningens minut

I fredags ställde jag mig på vågen för första gången på evigheter. Det var precis så illa som jag hade befarat. Precis så illa som jag känner att kläderna sitter. Precis så illa som det känns när jag ska knyta skorna. Precis så illa som det känns när jag springer och inte får luft eftersom lungorna inte har den plats de brukar ha på grund av bukfetma. Precis så illa som det känns i mina stackars plågade fötter för varje steg jag går/springer.

Pepp eller motiverad? En sak är säker. Vi viktkämpar ger aldrig upp!

Jag har haft ont om tid sista tiden, och vem har inte det? Men jag skriva ytterligare tre inlägg om Kunskapsdagarna den 9/9 (om Christina Åkerberg, Åsa Lindell och Micke Darmells föreläsningar) och jag ska skriva om Olof Röhlanders föreläsning. Den här veckan hoppas jag!

Kommentarer till: "Sanningens minut" (2)

  1. Pepp pepp nya tag.. jag började idag med nya tag och en ny blogg… då jag bara kände för det… och vägde in mig idag med.😦 pyha… men nu blir det 100% tänk kost och träning igen🙂 Kram Cee

Kommentera

Etikettmoln

