Just another WordPress.com weblog

Inget mer Tjejmilen för mig

erika17

Tyvärr är det så att Tjejmilen i Stockholm i helgen var once in a lifetime för mig – och det är kanske därför jag verkligen njöt av resan till 100 procent.

Orsaken ser ni på bilden ovan. Äldsta dottern fyllde 17 år i lördags, den 6/9. Det kändes jättekonstigt att inte vara hos henne då. Nästa år fyller hon 18 år. Så, så länge Tjejmilen arrangeras just den helgen får jag sikta in mig på andra lopp. Och det finns många att välja på🙂

Och om Wellivate-Anna lyssnar på mitt önskemål och arrangerar en resa till Tjejmilen i NY så hänger jag garanterat på! Det brukar vara i juni om jag inte minns fel.

Kommentera

Etikettmoln

