Just another WordPress.com weblog

Måndagens tre positiva

1) Trots ösregn, hagel, åska och leriga spår följde jag med på Löpträningen inför Tjejmilen ikväll. Jag hängde bara på 2,72 km för sen gjorde det obehagligt ont i revbenen, men jag gjorde det!

2) En arbetsuppgift som jag trodde skulle ta större delen av den här veckan lyckades jag slutföra redan idag. Ytterligare ett steg på vägen, och till slut kommer vi fram. (Gäller omorganisation och nya scheman som ska fortsätta förhandlas nästa vecka.)

3) Lyckas gång på gång med min lunch-mindfulness på jobbet, och det är så skönt och välbehövligt. Lyckas mindre bra hemma, synd 😞

Kommentera

Etikettmoln

