Just another WordPress.com weblog

Tisdagens tre positiva

1) Jag ville sova länge, så då gjorde jag det. Jag ville åka till stranden, så då gjorde jag det. Jag ville äta rostat bröd, smör och kallrökt lax till middag, så då gjorde jag det.

2) Jag ville också promenera med en ljudbok i öronen, så då gjorde jag det. Bonus var att jag ville springa lite emellanåt, så då gjorde jag det också. Det gick inget vidare – det gjorde svinont i fötter, skenben och knän – men jag gjorde det! För att jag ville.

3) Jag har stickat klart två klänningar till Lillasysters docka, och nu håller jag på med en tröja.

20140716-230059-82859942.jpg

20140716-230059-82859364.jpg

Kommentera

Etikettmoln

