Just another WordPress.com weblog

Torsdagens tre positiva

1) Sovmorgon. Jag älskar att sova, och jag sover länge om möjlighet ges. Halv tolv är inte ovanligt. Jag sover länge helt utan dåligt samvete. Har man en gång haft sömnstörningar, och inte kunnat sova alls under längre perioder, vet man hur viktig sömnen är för återhämtningen. Sova gott och länge är ett friskhetstecken för mig. Då är jag tillräckligt nedvarvad.

2) Kom äntligen iväg för att lämna svarta tanthojjen på lagning. Den ska äldsta dottern använda nästa vecka då vi ska cykla till olika stränder i vår närhet. En promenad fick jag också på cirka 5 km då jag fick promenera och lämna cykeln och sen hem igen. Framhjulet fick bytas, och sen var det punka bak och kedjan var slapp. Det kostade 820 kr totalt.

3) Tillsammans med tjejerna blev det en badutflykt till Millegarne på eftermiddagen. Varmt i vattnet och långgrunt, och alldeles underbart! Yngsta dottern, fröken noll-tålamod, höll faktiskt ut i 1,5 timme. Det var vi nöjda med 😊

20140712-182113-66073680.jpg

20140712-182114-66074953.jpg

20140712-182114-66074579.jpg

Kommentera

Etikettmoln

