Just another WordPress.com weblog

1) Hann mycket på jobbet, och det känns faktiskt som jag knyter ihop säcken. *ta i trä* Några problem återstår att lösa, men inget är mer brådskande än att det kan vänta till den 29/7. Jag jobbar sista veckan i juli för att attestera löner men först ska jag ha tre veckors semester utan att tänka ett dugg på jobbet.

2) Jag njuter mer och mer av mina ensamma kvällar hemma, utan barn som vill ha min uppmärksamhet. För mycket och för lite skämmer allt, men istället för att längta mig sjuk efter barnen så väljer jag att ladda batterierna. Äta vad jag vill, se på vad jag vill, göra vad jag vill. När de väl kommer till mig är jag extra sugen på att umgås med dem❤

3) Trevlig lunchdate med trevliga kollegor. Jag brukar väldigt sällan luncha ute, max en-två gånger per månad. Gårdagens lunch kom upp helt spontant, och det var verkligen jättetrevligt!

Kommentera

Etikettmoln

