Just another WordPress.com weblog

Tisdagens tre positiva

1) Jag köpte nya blommor till balkongen idag och det blev så fint. Fyra blommor hade vissnat. Perfekt ”trädgårdsarbete” för mig. Tog max 15 min, och då tvättade jag krukorna och torkade hyllorna också.

2) Jag har hunnit med det jag hade tänkt mig på jobbet idag. Sen gick jag hem. Helt införstådd med att det blir snärjigare imorgon. Men varje dag får bära sina egna bördor!

3) Sen som sjutton med planeringen inför den egna semestern. Men idag bokade jag en övernattning på Öland nästa vecka för mig och barnen, och hotell fre-sön i Köpenhamn sista helgen i augusti för mig och Storasyster. Jag springer Tjejmilen den helgen hon fyller år (6/9) så Köpenhamnsresa med shopping blir min present till henne i förskott 😃

20140701-201216-72736245.jpg

Kommentera

Etikettmoln

