Just another WordPress.com weblog

Bulle och mjölk

Idag behövde kroppen bulle och mjölk. Fast egentligen borde jag ha sprungit! Har inte tränat sen förra onsdagen och knappt inte sprungit alls under maj. Den 6/9 ska jag springa Tjejmilen.

Igår tänkte jag ”nu är läget under kontroll” när jag gick hem från jobbet. I bilen hem fick jag ett samtal som ställde allt på ända. Igen.

Jag har visserligen löst det mest akuta problemen under dagen, men jag vet inte hur många fler brandkårsutryckningar jag orkar med. Så fort jag släckt en brand uppstår nästa.

Sju arbetsdagar kvar till semestern.

20140625-222600-80760579.jpg

Kommentera

Etikettmoln

