Just another WordPress.com weblog

Ikväll mailade jag ett vandrarhem om boende när jag och Lillasyster ska till Astrid Lindgrens värld i Vimmerby i mitten av juli. Och jag kollade upp billigt boende i Köpenhamn sista helgen i augusti för mig och Storasyster. Inte bestämt mig än dock. Storasyster fyller 17 år den 6/9 och då springer jag Tjejmilen, så en Köpenhamnsresa och kläder för en tusing blir min present till henne helgen innan.

Jag har verkligen behövt dessa fyra lediga dagar, faktiskt helt off i tanken på jobbet. Jag börjar landa lite, börjar andas morgonluft. Inte helt repad, men det finns hopp. När tankarna fylls av annat än ”orkar inte” vänder gryningen åter.

Behöver fortfarande insomningstabletter som ”räddning” men jag sover sen gott 7-8 tim om min omgivning tillåter.

I morgon är en ny dag.

Och idag var det premiärdopp för barnen i sjön hemma i Backaryd. 21 grader 😊

20140531-230140-82900832.jpg

Kommentera

Etikettmoln

