Just another WordPress.com weblog

Just nu är det hektiskt på jobbet. Allt jag skjutit framför mig kommer ikapp. Sommarvikarierna har anlänt, och fler kommer på måndag, och nästa måndag.

Alla ska ha inloggning, E-post, telefon och schema. Skynda, skynda. 25 vikarier och massa mejl hit och dit. Lönekontoret måste ha kontouppgifter, vi måste vara överens om lön etc.

Tack och lov är 18 av 25 ca gamla bekantskaper, men det tar ändå tid att fixa allt, lämna besked, sköta mitt jobb.

Under våren har jag haft för mycket annat att göra. Har inte kunnat ägna mig åt ”sommarhiet” i den utsträckning jag borde. Det straffar sig nu.

Ledig dag två av fyra och jag anstränger mig massor att gå ner i varv. Nästan för mycket. Godnatt.

Ikväll gick jag och äldsta dottern till Ekenäs och det var ljuvligt stilla och skönt i vattnet för varma fötter.

20140531-001730-1050702.jpg

Kommentera

Etikettmoln

