Just another WordPress.com weblog

  • Söndag 4/5: 46 min promenad (3,65 km)
  • Måndag 5/5: Löpträning med Wellivate-Anna
  • Torsdag 8/5: 90 min yoga

Dedrövlig summering av de senaste två veckorna. Jag har haft fler möjligheter att träna, men jag har inte orkat/velat. Det är jag i ett nötskal. Jag går ut stenhårt och cyklar 6 mil på en helg, och sen faller jag ihop i en liten hög. Och sen är det bara att börja om igen. Fast det har jag ju gjort så ofta att jag börjar få rutin på det🙂

Kommentera

Etikettmoln

