Just another WordPress.com weblog

  • Måndag 7/4: 30 min mindfulness, 60 min löpträning med jobbet.
  • Tisdag 8/4: 30 min mindfulness, 30 min lunchpromenad.
  • Onsdag 9/4: 30 min mindfulness, 45 min crossfit.
  • Torsdag 10/4: 30 min mindfulness, 90 min yoga.
  • Fredag 11/4: 40 min löpning på egen hand.
  • Söndag 13/4: 30 min back- och trappträning.

En riktigt bra träningsvecka🙂 Mest nöjd är jag med att jag faktiskt gjorde tre träningspass med löpning! Igår kväll efter att jag hade lämnat barnen hos deras pappa var jag verkligen inte sugen på att träna, men jag gjorde det.

Kommentera

Etikettmoln

