Just another WordPress.com weblog

  • Måndag 24/3: 30 min mindfulness, 60 min cirkelträning.
  • Tisdag 25/3: 30 min mindfulness.
  • Onsdag 26/3: 30 min mindfulness.
  • Torsdag 27/3: 30 min mindfulness, 90 min yoga.
  • Lördag 29/3: 50 min stavpromenad, 40 min cykel.
  • Söndag 30/3: 60 min cykel, 55 min stavpromenad.
  • Måndag 31/3: 25 min cykel, 60 min cirkelträning.
  • Tisdag 1/4: 40 min stavpromenad.
  • Onsdag 2/4: 30 min mindfulness.
  • Torsdag 3/4: 60 min löpträning.
  • Lördag 5/4: 55 min promenad.

Två helt okej träningsveckor! Mycket mindfulness, många promenader och cykelrundor, men för lite löpträning. Måste intensifiera löpträningen lite. Den 12/5 ska jag ju springa Blodomloppet!

Kommentera

Etikettmoln

