Just another WordPress.com weblog

Jag hade bestämt mig

Idag har jag varit på kurs hela dagen. Missade därför lunchträningen med kollegorna. Därför hade jag bestämt mig för att träna ikväll istället. Öppen grupp med samma typ av träning, typ crossfit.

Jag kom hem vid sex och kände inte alls för att träna (suprise). Men jag hade bestämt mig, och bokat in mig på passet. Eftersom det bara finns åtta platser på varje pass så ville jag inte banga.

Så jag satte mig i bilen och körde till träningen. Slet som ett djur, och hem igen. Tre timmar tur och retur. Helt puckat egentligen med tanke på tidsåtgången, men ibland får det bli så.

PS. Kettlebells är svinjobbigt!

Kommentera

Etikettmoln

