Just another WordPress.com weblog

Ibland känns det bara jobbigt, och så var det ikväll. Trots stödet från Wellivate-Anna och övriga gruppen.

Jag fick halsbränna, håll, benen kändes som stockar, och vartenda kilos övervikt kändes hundra gånger om. Duns, duns. Blä! Men jag genomförde löpträningen, även om jag var hopplöst efter hela tiden. Klapp på axeln!

Det är faktiskt bäst med Annas träning. Det spelar ingen roll att jag är sämst, hon peppar och berömmer mig ofantligt mycket ändå. Och hon ser till att hålla ihop gruppen, trots att den är lite spretig.

Idag blev det 3 min-intervall åt ena hållet, och 2+1 min-intervall åt andra hållet. Två gånger. Så de andra kom liksom springande tillbaka när jag hade kommit halvvägs. Nä, så illa var det inte men det kändes så.

Jag vet att efter grispass kommer alltid guldpass. Och jag vet att jag behöver springa minst två gg/vecka, helst tre, för att utvecklas. Nu ska jag bara göra det också.

20140311-210919.jpg

Kommentarer till: "Ibland är det bara jobbigt" (3)

  1. Vissa pass är verkligen så där. Tunga. Men sen kommer det ett där allt känns lätt och då försvinner de tunga från minnet.

    Exakt vad är det du tränar när du tränar mindfulness? Har du någon skiva som du lyssnar till eller app? Eller går du på känn? Har försökt söka i bloggen om du skrivit om det men fann inget, men så är jag urkass på att söka information också.=)

    Pepp till dig!!
    Kram från Elin

Kommentera

Etikettmoln

