Just another WordPress.com weblog

I morse visade vågen 94,6 kg, och det betyder att jag äntligen kan köpa nya jeans! Nu ska jag fundera noga på vad jag ska unna mig som delmålsbelöning vid 92 kg. Den 14-17/2 ska jag resa till London, och kanske har jag uppnått 92 kg till dess.

Veckan som gått, då barnen inte bott hos mig, har jag soppat. Inte hos Xtravaganza, Itrim eller något annat. Jag är trött på att de ska tjäna pengar på mig. Nej, jag har gjort en helt egen variant. Jag har legat på ca 1000 kcal, plus frukt, per dag. Jag har mått bra större delen av tiden, lite huvudvärk dag tre bara.

Så här har jag ätit/druckit:

  • Kl 07.00: Proteinshake (2 dl blåbärsdryck, 2 dl havredryck, 0,5 dl proteinpulver = ca 230 kcal)
  • Kl 09.00: Frukt
  • Kl 11.00: Proteinshake
  • Kl 13.00: Frukt
  • Kl 15.00: Proteinshake
  • Kl 17.00: Frukt
  • Kl 19.00: Proteinshake
  • Kl 21.00: Frukt

Jag har inte varit hungrig alls, och sötsuget är helt borta. Idag börjar jag ersätta den fjärde proteinshaken med vanlig måltid, och där tänker jag ligga ett tag tror jag. Det passar mig bra att äta ihop med barnen på kvällen.

Kommentera

Etikettmoln

