Just another WordPress.com weblog

Mina barn är fresterskor

Mammavecka och ledig måndag. Skulle fika på stan men allt var stängt, så vi gick till Willys och köpte med oss fika hem. Hem kom vi med prinsessrulle, dumlekakor, twix, naturgodis och cola. Jag drack kaffe. Sjukt stolt!

20140107-005653.jpg

Kommentarer till: "Mina barn är fresterskor" (4)

  1. Bra jobbat! Vet inte om jag hade klarat det!
    /Birgitta

  2. Bra gjort! Det är en sak att avstå från att köpa hem smasket. Det är rätt lätt (skriva inköpslista, inte handla vrålhungrig osv). Att avstå godsaker som serveras mitt framför ögonen är mycket svårare tycker jag.

  3. Jag uttryckte mig lite knasigt. Vad jag menade var att om man handlar till sig själv, inte till ett gemensamt fika, är det lättare att avstå. Hoppas du förstår hur jag menar.

Kommentera

Etikettmoln

