Just another WordPress.com weblog

Appen heter Lifesum och den är jätteenkel att fylla i. Man fyller i vad man äter och den räknar ut kcal, och även träning knappar man in förstås.

Det finns en gratisversion men jag har valt att betala 109 kr för tre månader. Då kan jag planera måltid och träning för nästa dag, i gratisversionen kan man bara fylla i för innevarande dag.

För mig är nämligen planering det allra viktigaste. Har jag alla måltider inplanerade så slipper jag ta till nödlösningar.

20140102-133636.jpg

Kommentarer till: "Säg hej till min nya kompis" (2)

  1. Jepp, nu börjar vi från början. Det är ett evigt göra.

    Den här appen, behöver man leta runt i kaloritabeller och joxa för att få fram kaloriinnnehåll? Jag har testat några sådana appar och ledsnar ganska snart, bla för att många är anpassade efter andra länders mat och butikutbud.

Kommentera

Etikettmoln

