Just another WordPress.com weblog

Morgondagens middag klar

Imorgon hinner jag inte laga middag. Direkt efter jobbet ska jag hem och vila en stund och sen ska jag jobba i Danshallen hela kvällen.

Men äta måste jag ju göra mellan jobben så ikväll lagade jag morgondagens middag. Fyra matlådor blev det så jag har lunch och middag på lördag också, och lunch på söndag. När barnen är hos sin pappa lagar jag gärna mycket mat och äter samma mat i flera dagar.

20140102-184005.jpg

Kommentera

Etikettmoln

