Just another WordPress.com weblog

Skärmavbild 2013-12-17 kl. 15.30.57Den 28 mars 2010 skrev jag mitt första inlägg på bloggen. Sen dess har det gått upp och ner, både med vikten och aktiviteten på bloggen, men jag har aldrig riktigt släppt taget helt om varken vikten eller bloggen.

Bloggens toppnotering är från januari 2013, men 9.934 visningar. I juli 2013 hade bloggen 4.933 visningar, och  i november 2.897 visningar. Men vet ni vad? Jag är glad att det faktiskt finns livstecken i bloggen😀

Trots att jag skrivit så blygsamt under sommaren och hösten då jag inte mått bra så hittar folk hit! Igår måndag 16 december hade bloggen 176 visningar🙂 Synd bara att så få ger sig tillkänna – jag vill ha massor av kommentarer!

Jag vet att bästa sättet att få en blogg läst är att läsa andras bloggar. Och jag ska bli flitigare på den punkten. Siktar på en nystart 1 januari 2014 dessutom. Denna gång med sunt förnuft som enda metod🙂

Jag har sagt det förut, men det tål att sägas/skrivas många gånger. Viktminskning handlar i första hand om hälsa – och fokuserar man på att må bra, gilla sig själv, prioritera sig själv och sina behov så kommer viktminskningen automatiskt.

Kommentarer till: "Det finns livstecken i bloggen!" (8)

  1. Visst är det kul att få kommentarer på sin blogg!
    Jag håller helt med dig om att viktminskningen är ett resultat av att vi tar hand om oss på ett bättre sätt.

  2. Hallådär!!! Good work!

  3. Kanske ska vi peppa varandra till en nystart på bloggarfronten?

    God Jul till dig!

  4. hej! här kommer en till som har börjat om livet på ny kula med fokus på att må bra.

Kommentera

Etikettmoln

