Just another WordPress.com weblog

Summering vecka 50

  • Måndag 9/12: 30 min lunchpromenad, 45 min gå/jogga.
  • Tisdag 10/12: 20 min löpband, 10 min styrka.
  • Onsdag 11/12: 30 min lunchpromenad.
  • Torsdag 12/12: 30 min lunchpromenad.

Tre inplanerade träningstillfällen förra veckan fick jag stryka ur min kalender. Luften gick liksom ur mig. Jag blir så trött på mig själv när jag går ”all in” och sen inte orkar fullfölja. Å andra sidan är det bra att sikta högt och komma halvvägs, och det är skönare att se glaset som halvfullt istället för halvtomt.

Kommentera

Etikettmoln

