Just another WordPress.com weblog

Det bidde en promenad

Ingen löpning sen i onsdags, men ikväll blev det ca 6 km promenad med dottern i cirka en timme. Lite slött tempo, men hennes kondition är ärligt talat väldigt mycket sämre än min.

Promenera varje dag i veckan med dottern är planen. Nästa vecka blir det löpning igen.

Kommentarer till: "Det bidde en promenad" (6)

  1. Heja, heja! Det låter kanon. Kör på bara!
    Kram!

  2. Hallå! Jag har en nyhet- jag kommer att delta i Tjejmilen!! Peppar peppar för att alla förkylningar ska hålla sig borta!! Hoppas vi ses!!

  3. Wow! Ha det underbart i Grekland! Sänd lite stärkande tankar till mig så springer jag för dig också!

Kommentera

Etikettmoln

