Just another WordPress.com weblog

För drygt två år sedan köpte jag en klänning i st 42. Den passade nästan. Det fattades några få cm för att få igen dragkedjan i sidan. Jag hängde klänningen i badrummet som en daglig påminnelse.

Tyvärr kom jag aldrig i klänningen, istället ökade jag i vikt igen. Klänningen åkte in i garderoben efter ett tag.

Nu är den framplockad igen, som en daglig påminnelse hänger den rakt framför toaletten.

Midsommar är inte en realistisk målsättning, men kanske kan jag få på mig den till Greklandsresan i början av september. Det är i alla fall ett realistiskt mål.

20130529-071444.jpg

Kommentarer till: "Klänningen är framplockad" (7)

  1. Bra att ha ett så konkret mål! Lycka till! Kram Birgitta

  2. Klart det är ett realistiskt mål!

  3. Åh va fin! Hur sitter den nu?

  4. Jättefin och ett ett mål som du säkert kan nå eller jag tror du når det😉 kram Cee

  5. Vilken fin!🙂

  6. Fin! Den kommer du i till resan! Kram

Kommentera

Etikettmoln

