Just another WordPress.com weblog

92,6 kg är min lägsta notering hos VV under våren! Minus 3,5 kg sen starten hos VV den 19 februari är visserligen blygsamt, men jag är ändå glad och stolt🙂

Om jag summerar alla minus under våren så har jag gått ner 6,5 kg, men 3 av dessa har jag tyvärr gått upp igen.

Kommentarer till: "Minus 0,4 kg i dag hos Viktväktarna" (3)

  1. Blygsamt och blygsamt.
    Det är minus på vågen.
    Det ska man alltid vara stolt över. 🙂

  2. Det tycker jag du ska vara!❤
    Kram Birgitta

  3. Minus är alltid minus❤❤

Kommentera

Etikettmoln

