Just another WordPress.com weblog

I Tjejplanet-paketet ingår fem träningstillfällen i Wellivate-Annas ordinarie löpargrupper. På onsdagskvällar och lördagförmiddagar i Karlskrona och på tisdagskvällar i Ronneby.

Eftersom jag bor i Ronneby kommun har jag länge tänkt att hänga på gruppen som springer i Ronneby Brunnspark, vilket är en av landets vackraste stadsparker, med en lika vacker skog intill.

Så ikväll var det dags. Vi var totalt sju, och jag var som vanligt sämst. Men tack vare intervallträning går det bra ändå, jag hänger på så gott jag kan. Och en sak är säker, när jag tar rygg på andra så utvecklas jag🙂

Kommentera

Etikettmoln

