Just another WordPress.com weblog

Allt är relativt

I dag visade vågen +0,3 kg hos VV. Efter de här hysteriskt jobbiga två veckorna, både på jobbet och hemma, är jag galet glad över det resultatet😀

Normalt efter en sådan här arbetsintensiv period brukar vågen snarare visa fem kg plus! Ett litet ynkligt 0,3 är då ingenting!

Det normala när jag stressar för mycket är att jag överäter kolhydrater. Rostade mackor med ost är tröstmat för mig. Bullar, kakor och andra bakverk gör mig också lite lugnare mitt i kaoset. Men någonstans har jag ju ändå haft en spärr, och det är jag jätteglad över🙂

Nu hoppas jag att den här och nästa vecka blir betydligt lugnare, med mer tid för både träning och planering av mat. Tillbaks till checklistan!

Kommentarer till: "Allt är relativt" (1)

  1. Vad skönt att uppgången inte var mer!

Kommentera

Etikettmoln

