Just another WordPress.com weblog

Jag har hostat och snörvlat hela helgen och försökt vila så mycket som möjligt. Jag är bättre, men långt ifrån bra. Ibland hostar jag så mycket att jag nästan kräks och tårarna rinner. Väldigt obehagligt.

Så jag ligger lågt några dagar till. På torsdag planerar jag för löpning och styrka på gymmet på lunchen, och på lördag ska jag på ”träningsläger” på Blekinge Health Arena från kl 8.30 till 18.00. Det kostar 850 kronor och då ingår följande:

  • Mätning InBody inklusive feedback i grupp.
  • Två träningspass ute med möjlighet till maxpulstest för dem som önskar.
  • Genomgång av bra löpstyrke/stabilitets/stretch-övningar inne på BHA.
  • Lunch, två mellanmål, frukt och kaffe/te.

Det är Tjejmilen-Anna som arrangerar dagen, och det ska bli så mysigt, roligt, härligt. En heldag bara för mig själv🙂

Kommentarer till: "Bättre men inte bra än" (1)

  1. Låter som en jättespännande Lördag, så du gör rätt i att ta det lugnt, så du blir helt frisk🙂

Kommentera

Etikettmoln

