Just another WordPress.com weblog

Efter att jag ätit (äggröra och ost), bloggat och facebookat började jag frysa massor. Jag fick tuppaskinn av frysning, och det händer i princip bara när jag är sjuk. Jag fick klä på mig massor av kläder, lägga mig fullt påklädd under täcket i den varma vattensängen och huttra mig till till sömns en dryg halvtimme. Sen gick jag upp och rensade rabatterna en timme. För att jag hade bestämt mig.

Nu har vi grillat, ätit och druckit gott, men jag funderar fortfarande på min kropps reaktion. Jag förbrände 2278 kcal under cykelrundan, kan de ha påverkat att jag blev så frusen och akut trött? Jag var sliten, och har ont i kroppen nu, men jag var inte helt slut. Det sparar jag till 60 km-rundan🙂

Kommentera

Etikettmoln

