Just another WordPress.com weblog

Det jag gick ner förra veckan hos VV gick jag upp den här veckan – exakt 0,3 kg. Slarv och stress sätter sina spår, så är det bara.

Men jag har bestämt mig för att gå hit och väga mig varje vecka oavsett hur det har gått. Någonstans i bakhuvudet finns ändå spärren, alltid är det något jag avstår från. Släpper jag taget nu visar vågen snabbt plus 3 kg.

Till nästa vecka vill coach Stina ha min checklista för att kunna ge mig konkreta råd om min viktminskning. Så nu MÅSTE jag fylla i allt jag äter och dricker. Det är kanske precis vad jag behöver. Tydligen går det att skriva ut checklistan i mobilen/datorn också.

Kommentarer till: "Plus 0,3 kg på vågen idag" (1)

  1. Tror det att bra att gå vilket som. Det kommer att släppa igen.. pepp pepp..

Kommentera

Etikettmoln

