Just another WordPress.com weblog

Bloggpaus en vecka

Jag ska göra ett socialt experiment. Lördag-lördag ska jag inte facebooka, eller använda Twitter eller Instagram. Och inte skriva/läsa bloggar.

Sannolikt blir jag rastlös och får sjukt mycket tid över, men det vill jag prova är hur starkt beroendet är. Tyvärr tror jag att det är som vilket spelberoende som helst, förutom att man inte blir ruinerad.

Återkommer med rapport nästa helg.

Kommentarer till: "Bloggpaus en vecka" (3)

  1. Birgitta Jacobsson sa:

    Lycka till! Hitta på något roligt att göra med tiden!
    Kram Birgitta

  2. OJ!
    Verkligen lycka till.
    Jag hade aldrig klarat det.
    Vara utan FB en vecka.. jisses😛
    BEROENDE!
    Hejja hejja!

  3. Spännande att få läsa om hur det har gått senare😉

Kommentera

Etikettmoln

