Just another WordPress.com weblog

Så fort mina cirklar rubbas så faller allt som ett korthus runt mig. Förra veckans vabbande, med efterföljande stress på jobbet, fick mig att tappa kontrollen. Förstås. Jag har inte fyllt i VV-appen som jag ska, jag har inte tränat så mycket som jag hade tänkt, och jag har inte ätit som jag ska heller.

Blir så trött på mig själv! Skyller på att det är veckan före mens, och tar nya tag.

I morgon reser jag till Stockholm över dagen för att gå på kurs. Flyget lyfter kl 06.40 och sen landar det i Kallinge igen kl 20.45. En lång dag, som gjord för snedsteg.

Men i dag är det måndag och dubbla träningspass ska nog chocka igång kroppen. Först ett lunchbesök på gymmet (löpband och styrka) och sen gympa i kväll.

Kommentarer till: "Upp som en sol och ner som en pannkaka" (1)

  1. Hejja! En dag gjord för jävlar annamna😉

Kommentera

Etikettmoln

