Just another WordPress.com weblog

Tre år med bloggen

besokaretillapril13

Insåg just att bloggen firat tre år utan att jag ens uppmärksammat det. Så det gör jag nu🙂 Den 28 mars 2010 skrev jag mitt första blogginlägg. Jösses vad mycket som har hänt sen dess. Inte så mycket på vågen tyvärr, men min hälsa är S Å mycket bättre och jag är M Y C K E T klokare.

I dag har jag också hälsat på alla de bloggar som jag följer, och alla fanns kvar online hyfsat uppdaterade. Ledsen att jag har försummat er på sistone, men håller man på år ut och in så får man pausa då och då😉

Kommentarer till: "Tre år med bloggen" (7)

  1. Grattis på treårsdagen i efterskott😉 Kul att du kikade förbi igen, har också varit hemskt dålig på att kika förbi sista tiden…

  2. Läst min nångång? =)

  3. Förstår vad du menar! Behöver också en paus från bloggläsandet ibland! Va roligt att du kunde få fram statistik så där!

    • Jag har wordpress, som mäter varenda inlägg, kommentar och visningar in absurdum på gott och ont. Nu senast skiljer de på ”besök” och ”besökare”. Längst till höger syns höga ljusblå staplar (antal besök), och de kortare mörkblå visar antal enskilda besökare.

Kommentera

Etikettmoln

