Just another WordPress.com weblog

Ja, minus 2,2 kg lyckades jag inte med, men minus 0,5 kg är jag ändå nöjd med. Jag har brutit trenden i alla fall🙂

Inte heller den senaste veckan har jag fyllt i checklistan ordentligt. Skärpning! Jag måste ta mig tid för detta varje dag!

Om jag tar mig tid att fylla i checklistan en halvtimme varje dag så tjänar jag i slutänden massor av tid – om inte vågen studsar upp och ner hela tiden.

Samma sak med träning. Om man inte tar sig tid att träna så måste man tyvärr ta sig tid att vara sjuk när man blir äldre.

Att träningen tar tid är dock inget bekymmer för mig längre. Det är så roligt och ger mig så mycket så jag tar mig gärna den tiden🙂

Men idag är det vilodag. Efter tre mil på cykel i söndags och intervallträning med Tjejmilen-tjejerna i går kväll är jag helt slut, både fysiskt och psykiskt. I går fick jag ta Ipren innan läggdags för att överhuvudtaget somna. Det gör ont överallt!

Kommentera

Etikettmoln

