Just another WordPress.com weblog

  • Måndag 8/4: Löpträning med Tjejmilen-tjejerna.
  • Onsdag 10/4: Squash, och gå/jogga med Storasyster.
  • Torsdag 11/4: Yoga.
  • Fredag 12/4: Löpband och styrka på gymmet.
  • Söndag 14/4: Cykling.

Kommentarer till: "Planerad träning vecka 15" (4)

  1. Vad ska du göra på tisdag och lördag då😉
    Squash, åh vad länge sedan jag spelade det, men jisses så kul! När jag började med det så hittade jag muskler jag inte visste att jag hade🙂

  2. Wow! Du är så himla igång nu!🙂 Kram

Kommentera

Etikettmoln

