Just another WordPress.com weblog

  • Måndag 11/3: 32 min lunchpromenad (3 km), 56:23 min promenad (5,48 km).
  • Tisdag 12/3: 30 min löpband (4,6 km), 30 min styrka på gymmet.
  • Fredag 15/3: 3 x 30 min promenad (7,5 km) i Stockholm.
  • Lördag 16/3: 2 x 30 min promenad (5 km)  i Stockholm.
  • Söndag 17/3: 60 min promenad (5 km) i Stockholm.
  • Måndag 25/3: 30 min löpband (4,53 km), 20 min styrka på gymmet.
  • Tisdag 26/3: 43:13 min löpning (6,04 km).
  • Onsdag 27/3: 38:53 min löpning (4,10 km), 20 min styrka hemma.

Onsdagen den 27/3 fick jag med mig äldsta dottern ut för att springa/promenera. Sist vi provade detta var i somras, och då var hennes kondition svindålig. Plus att hon pep och gnällde om att ”löpning är ingenting för mig”.

Nu har hon tänkt om. Hon har insett att hon måste göra något åt sin dåliga kondition, och att löpträning är lättaste sättet. Och hon har fått bättre kondition sen i somras, men framför allt är hennes attityd helt annorlunda. Planen är att springa/promenera ihop och sedan styrketräna ihop på hemmaplan en kväll i veckan.

Kommentarer till: "Genomförd träning vecka 11-13" (2)

  1. Gud vad du är duktig! och vad härligt att du fått med dottern🙂

  2. Det är roligt när ens barn är med på ett hörn.. dottern som är 16 år här hemma tränar en del på gymet med mig och så löptränar hon också en del. Idag var alla ute och sprang men inte samtidigt🙂 jag var först ut sen tösen sist gubben😉 kul, Kram Cee

Kommentera

Etikettmoln

