Just another WordPress.com weblog

När jag ställde mig på vågen hos VV tänkte jag felaktigt på min nakenvikt hemma på morgonen, och då visade vågen +0,4 kg. Jag beklagade mig ”åh nej, plus igen…” Och S sa ”titta på siffran”, men det tog några sekunder att fatta vad hon menade. Glädjen var desto större då.

Minus 1,5 kg sen i torsdags, trots fredagens kalas där jag åt tårta och kakor, vinet i helgen, och smågodiset i lördags. Det är mycket, mycket mer än jag förtjänar, men jag tackar och tar emot min första guldstjärna 😀

Kommentarer till: "Minus 1,5 kg sen i torsdags" (4)

  1. Grattis! 😀
    Jag funderar på att börja på VV igen jag med.

    Kram och pepp!

  2. Grattis 😉

  3. Gött! Grattis!

  4. Vilken härligt känsla!

Kommentera

Etikettmoln

