Just another WordPress.com weblog

Tråkigt dilemma

Just nu tränar jag ju inför Tjejmilen, ihop med tjejerna på Tjejplanet. Grädden på moset blir ju resan till Stockholm den 5-7/9. Resa, hotell, anmälningsavgift – allt är betalt av mitt jobb mot att jag ska blogga om det.

Nu fick jag veta att svärmor och svärfar vill bjuda sina två söner med familjer till Grekland en vecka i början av september. Typiskt nog krockar det med Tjejmilen. Inget är bokat än, de letar efter alternativ. Men risken är stor att jag tvingas välja. Och tvingas jag välja så väljer jag förstås Grekland, men jag vill inte tvingas välja! Jag vill göra både ock!

Det är ju inte bara resan till Stockholm som känns trist att missa, det är ju hela resan dit som liksom kommer av sig. Inte för att jag tänker sluta springa, men mitt tydliga mål ”Tjejmilen under 60 min” försvinner ju. Visst, jag kan anmäla mig till ett annat mil-lopp men det är ju inte samma sak.

I-landsproblem, jag vet.

Kommentarer till: "Tråkigt dilemma" (1)

  1. hoppas verkligen det blir en annan vecka! Vore så kul att kanske försöka hinna ses!

Kommentera

Etikettmoln

