Just another WordPress.com weblog

Det mottot försöker jag verkligen leva efter numer. I mitt tidigare liv valde jag alltid vila i det läget, men oftast är det en rejäl urladdning man behöver när man använt hjärnan så det nästan ryker om den.

Klockan ringde 05.45. Efter frukost körde jag bil 15 min. Åkte tåg tre timmar, med trevligt sällskap (= prat hela vägen). Sen taxi 10 min. Studiebesök på Helsingborgs Dagblad, vilket innebar att sitta och prata med 4-5 personer i tre timmar. (Inklusive en kort ”husesyn” och lunch med fortsatt samtal.) Sen taxi 10 min. Därefter tåg i tre timmar, med samma trevliga sällskap (= ännu mer prat hela vägen).

Efter en sådan dag behöver man byta om, springa 7 km med en ljudbok i öronen och bara stänga av. I natt sover jag gott.

PS. Tack Carina för hälsningen 🙂

Kommentera

Etikettmoln

