Just another WordPress.com weblog

Resultat vecka 7 i Rivstarten

Mitt resultat i Rivstarten 2013:

Vecka 1: -0,3 kg
Vecka 2: +0,4 kg
Vecka 3: -0,7 kg
Vecka 4: Ingen vägning
Vecka 5: Ingen vägning
Vecka 6: Ingen vägning
Vecka 7: +0,5 kg
Totalt: -0,1 kg

Kommentarer till: "Resultat vecka 7 i Rivstarten" (3)

  1. mitt ser ungefär likadant ut 🙂 dock kör jag 5 dagar nutrilett från i torsdags är inne på dag tre idag så bara lördag och söndag med.. Sen blir det vanlig mat igen och 1500 kcal. och mycket träning men nu skall jag först bli frisk igen från hostan 😦 kram och pepp… //Cee

  2. Jag har lovat mig själv att inte anta några utmaningar mer. Oftast går det åt fel håll då.
    Ser att du har försvunnit från min sida med länkar, vilket inte var meningen. Fixar det vid tillfälle,men nu ska jag baka matbröd och sedan är det snart dags för denna tant att gå och sova 😉

Kommentera

Etikettmoln

