Just another WordPress.com weblog

I kväll fick kroppen jobba

Åh, vad jag behövde detta! Jag är helt loj och soft i både kroppen och skallen, och så galet nöjd 🙂

Först blev det 30 min stabilitetsträning inomhus, och därefter blev det 45 min löpträning. Superbra och riktigt roligt. I km blev det inte så mycket, men kvaliteten på träningen var svinbra. Några rejäla tempohöjningar blev det också, och det kändes bra hela tiden.

Formen är inte helt borttappad i alla fall, och det kändes att kroppen hade längtat efter att springa. Nu hoppas jag bara att kroppen inte reagerar på de tvära kasten mellan värme och kyla. Minsta lilla man står still och lyssnar så blir man ju kall.

Maten har gått bra i dag också. Proteindrink till frukost, nötter till mellanmål, proteindrink till lunch, avocado till mellanmål, proteindrink innan träningen, banan direkt efter träningen, och slutligen två kokta ägg och makrillfilé till kvällsmål.

En dag i taget.

Kommentarer till: "I kväll fick kroppen jobba" (3)

  1. hela inlägget glöder av vilja och motivation! Underbart!! 🙂

  2. Va härligt! Nu blev jag avis på dig!

Kommentera

Etikettmoln

