Just another WordPress.com weblog

I dag för två veckor sedan blev sambon och yngsta dottern sjuka i influensa. Själv kände jag mig risig hela förra veckan och valde att skippa träningen, förutom yogan i torsdags. Lördag-söndag blev jag sämre och måndag-onsdag har jag varit hemma från jobbet, samtidigt med äldsta dottern.

I dag torsdag mår jag bättre. Jag har jobbat i dag och jag ska yoga i kväll. En halvtimmes lunchpromenad har det blivit också.

Maten under dessa två veckor har jag verkligen inte skött som jag ska. Så den lilla viktminskning jag fått under Rivstarten är ett minne blott, tyvärr.

Men jag kommer igen – det gör jag alltid 🙂

Kommentarer till: "Tillbaks efter en tid i sjukstugan" (2)

  1. Skönt att det är på väg åt rätt håll nu då i alla fall 🙂

  2. Skönt att du är bättre .. ja det är bara på det igen.. allt mitt är också +/- 0 tyvärr men kör en mdr nu med bättre flyt (hoppas jag ;))

Kommentera

Etikettmoln

