Just another WordPress.com weblog

Planerad träning vecka 4

  • Måndag 21/1: Gympa
  • Tisdag 22/1: Löpband + styrka
  • Onsdag 23/1: Fotbollsträning
  • Torsdag 24/1: Yoga
  • Fredag 25/1: Löpband
  • Lördag 26/1: V I L O D A G
  • Söndag 27/1: Löpning

På torsdag börjar jag en fortsättningskurs på yogan. Jag gick nybörjarkurs i höstas, i september-oktober, och jag har saknat yogan. Plus att jag behöver en lugn aktivitet där jag töjer ut mina muskler.

Kommentarer till: "Planerad träning vecka 4" (4)

  1. Ujuj! Vilken fullspeckad vecka!

  2. Ska bli spännande att få höra om yogan, om det blev som du tänker dig. Kanske något att testa… Har du provat sån där bikramyoga som många skriver om?

    • Nej, detta är kundaliniyoga. Så kallad medicinsk yoga, som man gör efter egen förmåga. Jag gick nybörjarkurs i höstas och fascinerades av att jag blev så mentalt påverkad. Jag behöver en lugn aktivitet där prestation är underordnat och känslan i kroppen är viktigast. Man blundar hela tiden och utför rörelsen så som man tolkar den av instruktörens röst. Det finns inga fel sätt.

Kommentera

Etikettmoln

