Just another WordPress.com weblog

På Hemköp hittade ett köpebröd som är bakat på dinkelmjöl (långsam mjölsort), solrosfrön, linfrön och pumpakärnor. Och det innehåller bara 1,5 g sockerarter (5 g är min gräns). Märket är Fit4life och på påsen står det Lockarps, Växjöbagarn och Kullens bageri. Perfekt!

Tillsammans med bregott och kallrökt lax fick ett sådant portionsbröd bli min middag i kväll. Funkar lika bra som frukost och lunch förstås. Snabbmat, och så gott. Jag får nästan craving efter kallrökt lax i bland.

20130115-191904.jpg

20130115-191913.jpg

Kommentarer till: "Det blev snabbmat till middag" (6)

  1. Det ser jättegott ut!
    Får jag fråga vilken affär du köpte det i?
    Skulle vilja testa.

    Kram och pepp!
    Sussie

  2. Va bra! Min totalt oinspirerade middag blev knäckebröd med makrill i tomatsås och en skåll tbrysselkål, samt hallon och Keso 🙂

  3. För min del blev det ugnsomelett med kantarellstuvning. För min del så törs jag inte ge mig på smörgås.

  4. åååå det vattnas i mun!

Kommentera

Etikettmoln

